woensdag 28 december 2011

Toppers, toppers, toppers - 14 oftewel Na kerst zijn er ook dieptepunten - 3

28 december, 13 - 14 uur
(#1023)

Als kind vond Elsje dit werkelijk prachtig. Nu slaat ze zich voor de kop: hoe heeft ze ooit van dit mega-slijm-nummer kunnen genieten??? Om even lekker te kunnen rillen komt hier dan toch nog: You're once, twice, three times a lady. In een heel erge versie van Lionel solo. Omdat de filmpjes met de Commodores (wie noemt z'n groep nou naar een computer? ;-) ) niet in te sluiten zijn in het blog... Erger dan erg kan dus ook nog!

3 opmerkingen:

smiley zei

Ik kan al jouw muziekjes niet volgen hoor! Ik sla ze dus spijtig genoeg ook gemakkelijk over. Waar blijven jouw levendige elsje-postjes? :-)

Elsje zei

Ach, @smiley, ik heb nogal een rotjaar achter de rug, en in die tijd had ik niet zoveel zin om levendig te bloggen. Er zat niet zoveel leven in Elsje zeg maar.
Komt wel weer. Het gaat al een stuk beter dan vorig jaar rond deze tijd...

smiley zei

Goh, 't was niet negatief bedoeld hoor! Als jij je amuseert met je muziekjes, moet je zéker en vast verder doen! ;-) Het leven gaat om gelukkig te zijn en als die muziek je gelukkig maakt, is dat perfect. Ik mis enkel je leuke schrijfseltjes zoals je dat nu weer in je commentaar doet. Ook al heb je een rot jaar achter de rug, toch schrijf je op een heel leuke luchtige manier. En ik mis die tekstjes een beetje. Ik wens je dus met het nieuwe jaar een hele hoop levendigheid!