Een reactie op het ontbrekende stukje!
Geachte mevrouw,
Het spijt ons dat uw puzzel niet compleet is. Wij bieden u bij voorbaat onze excuses aan voor het ongemak.
De Ravensburger puzzels worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid gestanst. Ondanks scherpe controle blijkt het helaas toch mogelijk dat ergens tussen het stansen, verpakken en later weer uitpakken een stukje verloren gaat. Uw klacht wordt in ieder geval doorgegeven aan de afdeling kwaliteitscontrole van onze fabriek.
Om uw puzzel zo snel en gemakkelijk mogelijk te vervangen, raden wij u aan de puzzel om te ruilen bij de winkelier waar u uw puzzels meestal koopt. Wij vergoeden de puzzel weer aan hem.
Op deze manier wordt uw klacht het snelst en hopelijk naar uw tevredenheid afgehandeld.
Met vriendelijke groet,
Ravensburger BV
Afgezien van het feit dat het een standaardbriefje is dat je een 8-jarige natuurlijk niet toestuurt (Mama, wat is stansen? Mama wat is kwaliteitscontrole?) is dochterlief natuurlijk wel tevreden want ze krijgt een nieuwe puzzel!
1 opmerking:
en nu ook nog een nieuwe portemonnee(Twitter) zeker?;-)
de portemonnee was toch niet gestolen hoop ik?
Een reactie posten