zondag 25 december 2011

De toppers - 4

25 december, 15 - 16 uur
(#1962)

Het is 1986. Elsje heeft nog niet zo lang een vriendje. Haar eerste vriendje. Samen gaan ze naar de bioscoop, omdat daar Top Gun draait. Film met Tom Cruise (lekker voor Elsje) die piloot in een F14-Tomcat is (lekker voor vriendje). Samen op de achterste rij om dat te doen wat elk tienerstelletje daar doet: zoenen en aan elkaar friemelen. Zin uit de film, direct nadat onderstaand nummer is gezongen, die het vriendje en Elsje daarna nog regelmatig tegen elkaar hebben gezegd: "Take me to bed or lose me forever!"

1 opmerking:

Breeg zei

Die film ben ik dat jaar met mijn toenmalig vriendinnetje gaan kijken... tot mijn grote spijt moet ik zeggen dat ik nog steeds wacht op de eerste die de woorden tegen mij zal zeggen... ;-)