zondag 30 december 2007

Maar weer eens een stokje



In deze tijd van het jaar luistert het NSG altijd graag naar de Top 2000. Ook de tv-uitzendingen met Matthijs en Leo bekijken zij trouw. En zo kom je nog eens op het idee voor een stokje. Matthijs vroeg afgelopen vrijdag namelijk aan het publiek: "wat is het nummer in de Top2000 waar je vroeger dol op was en waar je je nu voor schaamt?"

Die vraag vindt Elsje een mooi onderwerp voor een stokje. Gooi je schaamte op het web! En om zelf direct met de billen bloot te gaan: voor Elsje was het Woman in Love van Barbra Streisand...

Trouwens, als je toch op het linkje klikt, mag je gelijk een gooi doen naar de leeftijd van Ms Drijfzand!



(hint: ze is van 1942)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Niemand durft? Mijn schande zal een ieder opgelucht laten ademhalen: 'zo erg was het bij mij niet!' Bij mij wel: We hebben het over het jaar 1988, een puber die zwijmelend voor de tv zit voor.....
...................................
Glen(n?) Medeiros!!!
Wie kent 'm nog?

Elsje zei

Ja! Good old Glenn (aldus Wikipedia schrijf je het met dubbel n): Nothing's gonna change my love for you. Nou Merlijn, dat is inderdaad ook wel heel erg! :-)

Sjaak zei

'Foto van Vroeger' van Rob de Nijs. Heel erg, vooral omdat ik het nog steeds graag hoor.

Hugo Vogel zei

poeh, ik heb even bij de eerste 100liedjes gekeken en er staan er drie in die ik vroeger mooi vond en nu verschrikkelijk.
de ergste: Hotel California
en verder: Forever Young van Alphaville en Summer of 69 van Bryan Testosteron Adams.
De andere 97 vond ik vroeger ook al niks (Ah nee, d´r staan er wel een paar bij die nog steeds leuk zijn.)