zaterdag 1 januari 2011

Terugkijken



In 2010...

was het lekkerste dat ik at
pfjoe, Elsje eet eigenlijk bijna altijd wel lekker... anders eet ze het namelijk niet!

bewoog ik
stukken meer dan het jaar ervoor, omdat Elsje tegenwoordig op fietsafstand werkt!

knuffelde ik
natuurlijk te weinig!

kreeg ik (meer) waardering voor
Sjaak!

gaf ik
mezelf weer veel prachtige leeservaringen cadeau!

luisterde ik
met Gnoe naar Jason Donovan!

leerde ik
wat het is om slecht te slapen!

ontplooide ik
me verder in mijn werk!

geloofde ik
dat 2010 wel het allermoeilijkste jaar uit mijn hele leven is geweest! Maar ook dat 2011 stukken beter zal worden.

(dit stokje pikte ik op bij Maansteen. Iemand zin om het van mij over te nemen?)

2 opmerkingen:

mevrouw yvonne zei

wat lijkt me dat heerlijk, op fietsafstand van je werk!

freddieken zei

Inderdaad ja, 2011 zal zoveel beter worden dan het voorbije jaar! Ik wens je alvast het allerbeste toe!