vrijdag 19 december 2008

Jonge ouders



Elsje las zojuist een berichtje op nu.nl: op een leeftijd waarop velen hun eersteling ter wereld brengen zijn de 32-jarige Naomi en haar 33-jarige man Rene al opa en oma geworden. Hun oudste dochter (16 lentes jong) beviel van een zoon. Het lijkt Elsje geen ongelukje want het meisje woont samen met haar vriend.

Slik. Dan zou Elsje over twee jaar dus al oma kunnen worden. Weliswaar is ze dan geen 32 meer maar toch slechts tien jaar ouder. Ze hoopt toch heel erg dat de oudste nog een jaar of 10-15 wacht met kinderen!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik werd pas moeder op mijn zesendertigste en ben vaak bang geweest dat men zou gedacht hebben dat ik niet de mama maar de oma van Zoonlief was. Een kennis van me die slechts drie jaar ouder was dan ik was immers in diezelfde periode oma geworden.

Branwen zei

Maarja, aan de andere kant. Had ik een kind gekregen op mijn 16e was deze nu zo'n beetje bijna het huis gegaan. :)

Anoniem zei

Help, ik moet mijn eerste kind nog krijgen (als dat ooit gebeurt, gelukkig heb ik geen kinderwens)!

OT: Gelukkig zijn je logjes een stuk korter, dan die van mij. Ben weer bij ;-).

Anoniem zei

Tja, wat zal ik 'ns zeggen. Ik had al lang en breed omamaatje kunnen zijn, gelukkig wachten die boys van mij nog even, hoop ik.... ik werd zelf nogal jong moeder...

Anoniem zei

Dat is idd wel snel om oma te worden he. Ik moet al een geluk nog eerst mama worden, dus er zouden al straffe toeren moeten gebeuren als ik tegen dan oma wil zijn ;-)

Elsje zei

@veerle: da's best slikken, stel ik me voor?
@branwen: en zo zie je maar weer, elk voordeel heb ze nadeel (of zou ik Johan dit keer andersom moeten quoten?)
@she: het _moet_ niet, het _moet_ niet! (@OT: graag gedaan ;-) )
@blue: ik ook wel (iig de eerste van mijn vriendinnen) maar 16 was ik toch ook niet meer (25 wel)
@smiley: LOL, ja, dat zou wel straf zijn...