woensdag 3 december 2008

Tomtesterom



Een briljant programma vindt Elsje het, Tomtesterom. Hierin gaat de Vlaming Tom Waes allerlei door de kijkers aangedragen uitdagingen aan, bijgestaan door zijn collega's Pascal (geluid) en Nico (camera). Het gaat er trouwens wel om dat de uitdaging is beschreven in zo'n 'How to'-boekje.

Zo deed Tom bijvoorbeeld een poging om het Kanaal over te zwemmen. Die aflevering kun je hier zien. Ontroerend. In de eerste aflevering wil Tom in het Guiness-Record boek komen en daarom organiseert hij een taartgooiwedstrijd, die is weer hilarisch!

Zijn doel is om te laten zien of de aanwijzingen in van die How-to-boekjes nou kloppen of niet... Geweldige televisie!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, vorige keer ook gezien over dat Kanaal (niet dus). Heel leuke tv inderdaad!

Anoniem zei

hier had hij nochtans niet zóveel kijkers. Maar ik vond het wel te genieten. (niet dat ik ervoor thuis zou blijven).

Anoniem zei

heb een stukje gezien.
leuke tv, idd.

Anoniem zei

klinkt nOg erger dan de lama's. Bedankt voor de waarschuwing.

Elsje zei

@elma: graag gedaan, ik zal hier vaker schrijven wat ik leuk vind, dan weet jij wat je over kunt slaan ;-)

Ina zei

Volgens mij vind jij alles wat Vlaams is lekker ;-)

Linn zei

Alé zeg, dat ze dat daar bij jullie uitzenden.

Ik heb een aflevering gezien, die over paparazzi, en ik vond het eigenlijk niet zo speciaal.

Blij dat jij er toch van kan genieten. ;-)