dinsdag 30 oktober 2007

Die bejaarden van tegenwoordig!



Vandaag, zowel bij het uitstappen uit de trein als uit de tram, plat gedrukt door wat bejaarden die niet konden wachten tot iedereen netjes uitgestapt was voor ze zelf in gingen stappen. En die Elsje boos aankeken en nare woorden toesnauwden toen zij hen beleefd vroeg misschien eerst even de mensen uit te laten stappen voor ze zelf gingen instappen. Twee keer op een en dezelfde dag, dat kan geen toeval meer zijn! En dan zeggen ze dat de jeugd zo onbeleefd is. Pah!

2 opmerkingen:

Ina zei

Ik roep al jaaaaaren 'De jeugd van tegenwoordig!" als ik die grijze horde de trein in zie duwen voordat de uitstappers de trein hebben mogen verlaten. Vreselijk volk. Tegenwoordig neem ik de tekst over van connexxion. Ik sis (ik weet niet of connexxion sissen voorschrijft) in hun gezichten: Ik maak plaats voor u, geef me de ruimte!

Ina zei

P.S. Reed die tram in Den Haag? Dan is er vrees ik niets aan te doen.