De ABN-Amro bank, sponsor van 'die andere club', zal binnenkort overgenomen worden door Fortis, de sponsor van Feyenoord. En dus probeert de Amsterdam-gezinde bank nu ook klanten te werven onder Rotterdammers. Hoe ze dat aanpakken? Onder nieuwe klanten worden maar liefst vijftig prijzen verloot! Elsje denkt bij het horen van dat verpletterende aantal dat ze bij de ABN-Amro eigenlijk niet geloven dat ze überhaupt aantrekkingskracht uitoefenen, maar dat terzijde.
Waar ze het eigenlijk over wilde hebben was het soort prijzen dat je kunt winnen als nieuwe klant: allerlei sportieve prijzen, die veelal met Ajax te maken hebben. Als tegemoetkoming aan niet-Ajax-fans, kun je aangeven dat je alleen voor niet-Ajaxgetinte prijzen in aanmerking wilt komen. Want, zo meldt de bank: "Dat voorkomt dat een verstokte Feyenoordfan straks een vliegreis met de voltallige Ajax-selectie naar een UEFA-cupwedstrijd wint."
Elsje denkt daar heel anders. Het zou juist fantastisch zijn als juist die prijs door een Feyenoorder gewonnen wordt. Dan krijgt die wellicht de unieke gelegenheid om die voltallige Ajax-selectie in één keer uit te schakelen. En da's pas een Echte Hoofdprijs! Dus: alle Feyenoord-aanhangers: klant worden bij ABN-Amro, en grijp deze uitgelezen kans met beide handen aan!
vrijdag 13 juni 2008
Uitgelezen kans
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
3 opmerkingen:
ge bent precies geen fan van Ajax, hé... ;-)
@Elke: goed gezien. Eigenlijk wordt de naam van die club hier in huis zelfs liever niet gebezigd. We noemen 't 'die andere club', '020', 'dat schoonmaakmiddel' :-)
dat schoonmaakmiddel! lol!
Een reactie posten