zaterdag 22 maart 2008

Een jong hart

Elsje (38) is zich zeer bewust van het feit dat ze een tamelijk ongezonde levensstijl heeft. "Dat wordt voornamelijk veroorzaakt door het feit dat ik een, zoals Ina het zo mooi omschreef, 'fanatiek passief' sporter ben.", zo vertelt ze uw verslaggever.

Toch valt het met de gevaren van haar levensstijl kennelijk nog wel mee, gezien de uitslag van een online hartleeftijdtestje:



Hoe dan ook, ook deze young at heart zal over niet al te lange tijd oud(er) worden. "Als dat ook kan terwijl ik lekker met een boekie op de bank geniet van een kopje thee, vind ik het meer dan prima!", concludeert ze.

4 opmerkingen:

Sjaak zei

43. Niet slecht voor een kind van een moeder en vader met hartaandoeningen.
'Probeer wat vaker te bewegen' kreeg ik als resultaat. Gezien de hoeveelheid met zweet doorweekt wasgoed die Sjaak wekelijks produceert, gaf dat aanleiding om de test nog een keer te doen. Weer 43

Ina zei

42 voor deze bijna 44-jarige. En dat terwijl ik helemaal eerlijk ben geweest! Wel blij dat ik blijkbaar geen Becel hoef te eten.

Anoniem zei

@ sjaak: al die zweterige sportspullen van jou en de door middel van Lama's ondergeplaste onderbroeken van Else - wat ben ik blij dat ik jullie wasmachine niet ben...

Elsje zei

@elm@: of mij (ik doe de was in het NSG)!