zaterdag 28 juni 2008

Wat is er toch mis met... (8)



In de serie 'Wat is er toch mis met...' vraagt Elsje dit keer aandacht voor borsthaar. Op de een of andere manier lijkt het bezit van een vachtje op de mannenborstkas een snel verdwijnend fenomeen. En dat vindt Elsje zo jammer. Zij is namelijk dol op borsthaar. Al die kale mannenbovenkanten die je tegenwoordig in de bladen en op tv ziet, daar vindt Elsje niks aantrekkelijks aan.

Natuurlijk, zo'n overbehaarde borst is weer het andere uiterste, dat is waar. Maar zo'n vachtje waar je je vingers of je neus in kunt begraven, van die krulletjes waarmee je quasi-afwezig kunt spelen... Heerlijk!

Hierbij daarom een oproep aan alle leden van het mannelijk geslacht: laat je borsthaar staan, en gebruik je scheerspullen weer alleen voor je gezicht!

Dit geldt trouwens ook voor jullie benen.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Helemaal akkoord!

elke zei

en armen!

Elsje zei

@elke: jajaja! (ken jij mannen die hun ármen scheren? tsss)

Anoniem zei

Tsk, ben ik het toch een keertje helemaal NIET met je eens! Brrrr borsthaar. Nou ja, een enkele mag wel maar het aantal moet niet boven de 20 uitkomen ;) En scheren hoeft dan misschien niet maar verstoppen wel!

Enne, benen scheren vind ik ook niets. Het is al erg genoeg dat ik dat zelf moet, dus laat die mannenbenen maar gewoon lekker mannelijk zijn :)

Anoniem zei

Vergeet ik nog te melden waar je blogplaatje mij aan deed denken (en ik dacht dus dat je stukkie daarover zou gaan): het stikt momenteel wel erg van de blote billboards overal. Het maakt niet uit waarvoor de reclame is, veel om 't lijf heeft 't meestal niet!

Ina zei

Zouden borsthaarliefhebsters dezelfde zijn die hun eigen okselhaar laten groeien?