zaterdag 2 augustus 2008

And the winner is...



Tijdens haar vakantie is Elsjes emoties dubbel geëerd met een Briljante blogaward. Wow, da's nog eens een thuiskomst! Ze kreeg 'm van Elke en van Cursief Huigje. En het leukste komt nog: het is een wisselaward, dus Elsje mag nu aan de slag met het op haar beurt eren van een aantal medebloggers.

Maar ja... eigenlijk heeft ze een probleem. Veel van haar favoriete blogs hebben namelijk inmiddels al een award mogen ontvangen (niet alleen Elsje komt er graag!). Gelukkig zijn dat voornamelijk Vlaamse blogs, de award heeft Elsje nog maar op één ander Nederlands blog gespot. Dus: hier volgt een aantal Briljante Nederlandse blogs, in alfabetische volgorde.

1. Anders. Zijn Andersomme berichtjes vanaf Terschelling leest Elsje altijd met heel veel plezier, evenals zijn commentaren elders.
2. Bl@nkie, uit Zwolle. Hij maakt naast vermakelijke schrijfsels ook mooie foto's.
3. Brechtje, uit Utrecht. Ze is nu stil, want ze zit als ontwikkelingswerker in Uruzgan. Om de Nederlandse missie daar niet in gevaar te brengen kan ze niet zoveel schrijven op het moment.
4. Browniepoint, uit Deventer. En echt niet omdat ze familie is. Soms supergrappig, dan weer cynisch, maar altijd heerlijk om te lezen.
5. De sensei van de zonzij, die in Zuid-Afrika woont. Ook boekgrrl, net als Elsje. Haar beschrijvingen van belevenissen daar aan de zuidkant van de wereld zijn vaak verbazingwekkend.
6. Merel Roze, uit Amsterdam. Daar zag ik al een award binnenkomen, maar ze heeft 'm nog niet geplaatst. Dus Elsje is nog niet te laat om haar een tweede toe te schuiven.
7. Mijmerlijn, uit Amsterdam. Schrijfster van prachtige tafereeltjes. Hoge genietwaarde!
9. Sjaak spreekt, uit Utrecht. Omdat Elsjes lief gewoon heel goed schrijven kan. Kijk vooral ook op zijn andere blogs!

Allen: van harte! En nu zijn jullie aan de beurt:

SPELREGELS
1. De winnaar mag het logo plaatsen.
2. Plaats een link naar degene van wie je de Award hebt gekregen.
3. Stuur de Award naar tenminste 7 andere Bloggers, die door hun actualiteit, thema’s en designs opvallen.
4. Zet de links van deze site’s op je blog.
5. Laat een berichtje achter op de betreffende site.

5 opmerkingen:

Ina zei

Nou nou poe poe. Dankjewel hoor! Daar ga ik in de vakantie eens goed over na denken. Gelukkig schieten er me zo al twee te binnen, die jij nog niet genoemd hebt ;-)

Ina zei

En in plaats van alle vakantieklusjes te doen, ga ik potjedorrie die awards uit zitten reiken ;-)
't Kan maar weer gebeurd zijn. En ze weten het ook nog. Ik ga lekker reizen; ik vind de reacties wel als ik terugkom.
Nog even een uurtje naar de boekenmarkt!

Anoniem zei

Poe hee, zomaar een award. Nog geen gehad volgens mij, alleen nominaties...

Sjaak zei

Dank Elsje. Een passende reactie is op mijn blog te lezen.

Brownie Point (soms) cynisch? In mijn ogen niet. Saracastisch en scherp wel. Cynisch is zonder humor en relativeringsvermogen. En dat is daar nou juist ruimschoots aanwezig

Anoniem zei

Met veel en vooral hartelijke dank! Zoals je vast al eens gemerkt heb, ben ik nogal langzaam met het verwerken van verzoeken en nieuwe stukjes maken, wat weer door drukte in het hoofd komt (na vakantie weer verder met nieuw werk, drukdruk). Maar...komt!