maandag 25 augustus 2008

Buffelen



Niet zoveel tijd te bloggen vandaag: er werd heel hard gebuffeld. De afgelopen weken heeft Elsje met kind twee haar kamer opgeknapt. Zij gaat volgende week beginnen op de middelbare school en wilde dus ook de kindertijd uit haar kamertje bannen door een nieuw kleurtje op de muren, nieuwe gordijnen en een andere inrichting te kiezen. En er moesten natuurlijk een bureau met ladeblok en bureaustoel komen. En direct in elkaar gezet. Eerst moest er ruimte gemaakt worden in de overvolle kamer, wat enorm opruimen betekende... Etc. etc. Buffelen dus. Maar: de klus is geklaard. Alleen nog prentjes, planken en een bedlampje ophangen. Nu zit Elsje dan ook uitgepierd achter de computer. Morgen mag ze godzijdank weer aan het werk, dan kan ze op kantoor tenminste een beetje uitrusten.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Buffelen? Nooit van gehoord:-)

Anoniem zei

Leuk werk toch? Vooral als het gedaan is...

Ina zei

Ik had zo'n hele week, en dat zonder een kamer op te knappen.
Succes weer op het werk.

Anoniem zei

In onze huistaal is buffelen veel eten, maar Van Dale geeft allebei de betekenissen. Alweer iets geleerd van Elsje!

pierre du coin zei

leuk idee om de kamer te restylen bij zo'n belangrijke gebeurtenis. Bij mij is het behangpapier van peutertijd gewoon blijven hangen. 30 jaar laten hangt het er nog bij mijn ouder thuis. Zucht.

Linn zei

Ik hoop dat je dochter even blij is met haar kamer als ik met de mijne. ;)